Pages

May 12, 2009

semalam adalah malam terakhir kami bersama...

Waktu aku balik dari perjalanan ilmiah aku ke kampus bersama kekasih hati..
Sampai2 je kat tingkat 4, aku nampak katil2 ini depan rumah aku..

Aku pun terpikir...adakah katil besi yang berbunyik krok krek krok krek itu sudah diganti?
dengan nebesnya aku pun bukak pintu..


lepas bukak pintu bilik, inilah yang aku nampak..
katil baru!!
tapi rendah sikit..
katil lame tinggi sikit..
katil ni jugak xde ruang bawah katil untuk aku lempar barang2 aku..

oh katil lame, tak ku duga malam semalam adalah malam terakhir kita tidur bersame..

pastu aku pun terpkir la aku tak angkat lagi baju yang aku jemur malam tadi..
pas bukak pintu beranda..
rase nak marah pun ade, nak gelak pun ade, rase pelik pun ade...
sbb pe?
baju tak kering?
tak la...baju kering je..
kecuali sehelai ni..
si baju istimewaku..

kenape?
ha tangok la sendiri..
.
.
.
.
.

burung tgh buat sarang kat encik baju istimewa ku ini...
(*_*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...