Pages

May 12, 2009

Sape kat luar?

Bangun pagi ni konon nya nak sambung wat esaimen..
Tapi dah dengar2 orang angkat katil pung pang pung pang kat luar..

KIAM nak ganti katil asrama..
aku punya lah saspen ni..
nak wat keje pon dah terbantut..

kemas la bilik sikit2, bawak laptop duduk kat meja kat hall..
sampai sekarang, pada pukul 10.35pg ni, masih berpung pang pung pang kat luar, tp x jugak ketuk pintu blik aku nak gnti katil..

debor weh!

dan dalam kedebar- debaran tu, aku pon pasang la tlinga sbb dgr byk lelaki duk borak2 kat luar rumah aku..

tp dgr punya dgr, diorang tak akap melayu..
bunyik macam cakap hindustan..


bertambah la saspen aku...
huhu...


er..gmbar itu sekadar hiasan..
:P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...