Pages

May 10, 2009

Dapat dari dia la..

gambar di atas adelah gambar aku dengan mak aku (^^,)

aku adelah anak sulung..
tp mase aku keluar, aku hanya dapat kening mak aku..
haha!

muka macam abah daa..
warne kulit pon..huhuu..

pastu kan..
makin besar..makin besar..
aku pun sedar yang aku ni makin tinggi..
tiap2 tahun akulah yang paling tinggi dalam kelas..
kecuali kat MRSM aku kalah ngan shida..
hehe..

tinggi aku 168cm sahaje..
tp aku dapat ketinggian aku ni mewarisi mak aku la..
mak aku setinggi 175cm..
mase mude dapat tawaran nak jadi model tu!
tapi arwah atok aku menentang keras! hahaha!


huu..pastu dah besor sikit ujung2 sekolah menengah..
aku perasan 1 lagi persamaan ngan mak..
senyuman aku macam dia..
hehe.. ;)
walaupun muka cam abah, tp senyum macam muka dia..
kuasa Allah..

pastu bila wat cek jenis darah, aku sorang je dalam adik beradik yang dapat darah mak aku..
darah O daa..

heee..

tp yang paling ketara bnda yang aku warisi dari dia..
adalah kuasa membebel!
yeah! champion!
bukan setakat adik2, abah pon lari bila aku start bcakap..
ala cakap bnde btol je..
dah suruh 7-8 kali tak buat2 sape tak hangen..
haha!
paling best bila bebel berduet dengan mak..
huhu..best best..


oh ade lagi, cepat panik dan gelabah pon aku warisi dari dia..
heheh!


mak..
walaupon mak tak turunkan muka dan kulit mak yang putih tu kat Nie,
tp banyak gak yang nie dapat lagi dari mak..
sebab..
I'm your daughter lorh...

Selamat Hari Ibu yer..


ps: macam la mak aku bace...hahah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...