Pages

Apr 25, 2009

Zaman sekarang air kosong pun 90sen..

Betul, aku tak tipu..Air kosong pun harga 90sen sekarang..
Kat mane?
Haha..meh nak citer..

Aku ngan zaimi kalau gi PTSL memang tak sah la kalau tak beli air kat mesinyang jual air dalam cawan tu..
selalu nya beli kopi ais la..
kengkonon untuk kekal segar la mase study..

pada suatu hari..
dalam 2 3 hari lepas kot..
tringin pulak nak beli milo..

selalu beli 2 cawan kopi je, tapi aritu konon2 nak buat neslo ais..haha!

jadi setelah mengorek2 segala duitsyiling yang ada, cukup je rm1.60sen zaimi pon gi la kat mesin tu..
aku tgk dari jauh je..

mula2 tekan kopi, ok la..zaimi antar dulu kat aku.. pastu dia pergi balik kat mesin tu..
masuk duit, tekan milo ais lak..

tapi mesin tu silap dengar kot..orang order milo air, dia dgr ais kosong..
tgk la ni...

langsung takde ciri2 milo dalam cawan tu..
mahalkan air kosong zaman sekarang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...