Pages

Apr 4, 2009

Aku trauma~

Sakit sangat kepala aku ni sebab menjelang pagi je, aku asik terkejut mase tido..
Aku sangat risau orang datang nak buat kerja kat bilik aku ni, mase aku duk sedap tido..
Tadi Zahira letak kunci dia atas meja pun, aku terkejut bukan main. Sebab aku ingat makcik2 tu yang datang dengan pekerja2 tu..
Sampai aku rasa macam dah takde privacy.. Masa mandi lagila risau!
Tak tau la, sebab diorang ni nak dikatekan bingai pun iye jugak kot. Weekend timeorang dah sah2 ade kat bilik pun nak datang buat keje gak.
Tension la..Malam dah la tido lewat buat kerja..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...