Pages

Apr 8, 2009

Aku tak suka~

Aku tak suke orang yang suka hidup dalam fantasi... Serius tak suka.. Macam dia cerita sesuatu yang agak tak logik untuk kita dengar.. Ada la dua tiga org yang perangai macam ni yang aku pernah kenal.. Not to say aku ni bagus sangat, tapi aku tak suka tengok mereka2 tu memperbodohkan diri mereka sendiri.. Nape aku cakap macam ni? Saje...haha!

Nak buat cerita biarla logik..dan berpada2.. Kalu tak menipu langsung, lagi bagus.. Tak payah nak jadi Alice in Wonderland.. Mase undergrad dulu pun ade je manusia2 yang aku kenal buat cerita macam2.. Pasal pakwe, tapi sebenarnye tak.. Ada org ramai minat kat dia, tapi tak padan dengan tuan punya diri.. macam2...lelaki ada perempuan pun ade..

Ada gak yg konon2 ada barang itu, ada barang ini, kondem barang orang.. tapi tak pernah tunjuk pun barang tu kat sesape kalu btol2 dia ada.. setakat cakap mulut..gambar tenet.. tak yah la.. cukup2 la menipu..

Memang la patutnya lantak dorang la kan? Tapi..risau aku tengok...haha!

Ha..syazni... cukup2 la membebel tu.. biar la dorg.. huhu~~

ps: korang tak paham? takpe, takyah paham.. keh keh keh~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...