Pages

Mar 24, 2009

Teringat kat Prof Latiff~

dah lame dah amek gmbr ni..arini saje nak crite.. ade sekali kelas Prof Latiff aritu, dia citer sal sugip/sugid.. adat org kadazan dusun.. bila ade org wat salah, jadi hukuman dia sugid ni la.. contoh hukuman dia kene bg haiwan ternakan.. aku pon x sure, jadi kalau salah jgn marah ye? Aku gelak giler mase Proff citer tu.. sbb dia sebut kerbau macam orang dusun sebut, "karabau"...hehe.. kebetulan lak pastu aku ngan zaimi gi kedai terjumpe la bnde ni..

gelak giler!

mungkin korang xphm ape aku citer ni kan..xpela..hehe~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...