Pages

Mar 13, 2009

Selamber je kutuk aku ye...

tringat plak 1 kesah yang menyayat hati mase kat Bukit merah aritu...
aku kan anak yang suke belikan barang kat ibubapanya...
huhu~
jadi, aku beli la topi untuk abah, dan aku beli 3 bijik dompet yang bercorak batik untuk mak, nenek & adik pompuan aku...
untuk yg laen x dpt belikan la sbb aku pon bkn byk duit sgt pon...
pastu, pas beli tu aku simpan la dlm beg.. punya la aku ngn zaimi pilih corak yang terbaik..
ye la nak bg mak kan..
pastu, masuk tuk grup discussion tu balik...
pas abeh grup discussion tu, aku tringat la aku beli beg duit tu...
aku pon bukak la beg aku, amek beg duit tu nak tgk...
mase aku duk belek beg duit bercorak batik tu,
adela seorang insan ni [dak kelas aku okey, cis!],
dia pon pndang la kat aku yg tgh kusyuk mmbelek beg duit itu..
lantas dia pon berkate, "oh beg ini, tadi saye dah tengok, tapi tak cantik, terus tak beli."
oh...tercalar nye perasaan aku ketika itu.
pastu aku sabar lagi, aku cakap la aku beli untuk mak ngan nenek aku letak duit syiling je, beg pon kecik..
pastu dia kate lagi, "tapi ini beg murah, mane boleh letak duit, dahla tak cantik"
sakit tol hati aku mase tu, nape nak kutuk hadiah aku beli untuk mak aku?
aku beli pon bukan pakai duit bapak dia, aku pakai duit bapak aku tau....
aku nak marah dah, yela aku kan baran.. pastu tringat Zaimi kata, Sabar~
oh aku sangat marah, aku ingin mencarut bila teringat...tolong!
p/s: muka ko x cntik, aku x penah lak cakap:
"saya sudah tgk rupa paras awak, ingat kan nak kawan dgn awak, tp tak cantik dan ade sedikit cacat pada awak, tak nak la kawan"
bo~do..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...