Pages

Mar 8, 2009

Boody Tenat!

aku sgt sedih :(
boody...kucing aku yg dah 17tahun tu dah tenat....
badan dia dah sejuk...
gusi ngan idung dia dah putih...dah x merah dah macam selalu...
dia jalan pon dah trhincut2...
kaki belakang seret...pinggang dah x kuat...
dia dah taknak makan...
minum je..
pastu dia dah x larat sgt...asik baring je...
dulu boody riuh..suke mengiau..
skg senyap je...
dan dia dah sgt kurus...
dah x gemok...
bila pegang rase tulang............
sedih sgt...
td mase aku nk balik UKm..
aku mak ngan nenk duduk depan dia..
pastu aku ckp la...
"di...akak nak balik dah ni..."
pastu dia bgn..dlm kepayahan..dia gesel kat kaki aku...
pastu dia jalan g bwh meja..
tbaring...
bdn dia asik kejang2...
sebelum aku balik tu aku gi kat dia..
aku pgg palm dia..
pastu dia genggam jari aku......
aku sgt sedih!!! :( :( :(
dia dah sgt sejuk...
aku tau dia dah x lame...
mungkin dia nak pergi teman kan arwah atok aku....
boody...akak sayang sgt kat boody...
dah 17tahun kite hidup same2..
dr sebelum Nana pon blum lahir...
nana pon dah tingkatan 2...
xpela boody..
akak redha..
kalu boody dah xde nnti..
kitorg sume msti rindukan boody...
(T-T)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...