Pages

Feb 22, 2009

What's in My Bag?

i) show your bag
ii) mention what is in your bag
iii) choose 5 friends to do this!
Cik Amy cakap nak tau ape dalam beg... ha meh nak cek sket...
ha ni la beg buruk aku.. aku beli kat mines lame dah.. dekat setahun dah kot.. sbb tu skg aku sgt tgedik nak beg baru..uwaaaa......
pe dlm beg? ha meh kita selongkar same2 ye.. pe yg aku kendong selame ni...

1) bil2 & ketas2 jadah hape ntah... ade la dalam beberapa gram beratnye..huhu

2)duit?? adoyai bersepahnye duit aku... trok tol!

3) wallet... usah di tanye nape gambar bear... aku pon xtau nape..
4) kunci umah.. wajib bawak nanti kot2 balik mase mak xde kat umah xkn nk tercongok berjam2 depan umah..

5) hairband spare.. kang wat nye terhilang mase brenti smyg mane2 tburai lak rambut.. cmane nak pakai tudung.. hairband ni paktak belikan mase dia wat haji aritu..

6) kad matrik..juge wajib bwk.. leh dpt student rate kalu g mane2..haha!

7) maxis broadband modem..hmm... nape de dlm beg ek?

8) sikat boleh lipat..senang nak sikat rambut pas solat di surau awam..

9) pin2.. spare gak...

10) minyak wangi yg aku pakai jrg2.. sbb xsuke bau dia..

11) inhaler dan krim kaki... ubat ni.. wajib bawak..

12) mekap2 murah ku..huhu...

13) mathurat.. senang.. kot2 la nak g kubur atok leh bacekan Yassin..


14) kamera zaimi... heheh...

ha tu la yang aku kendong selame ini...
5 org untuk diselongkar?
xtau la depa nak wat ke x...
1)Pa'e
2) Eyena
3)cik Yana
4) Rini
5) Naz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...