Pages

Feb 17, 2009

Three of a Kind

tadi pas mgrib kitorg g libry..
mencarik jurnal tul esaimen Dr Bad..
adoi...payah gak nak carik jurnal neh..
aku dah la x reti bende2 tenet2 ni :P
hahaha...
ade la jumpe..
tp x byk..
lgpon dah mlm..
asik tpikir libry nak tutup dah je..
pas mensiap tu, kitorg pon g la bank amek duit...
maklumlah kitowang ni byk duit kat bank tu..'
kang x amek kang sian lak kat duit tu duk bhimpit2...
haha...
pastu g la mkn kat kedai pe name ntah kat seksyen 16 ni...
main food dia char kuey tiow...
zaimi order la char kuey tiow tu..
aku melantak nasi goreng sotong bersame telur bungkus..
pastu otak2 2 keping..hehe...
tgh duk mkn, kitowang tgk la tv kat skrin besar kedai dia tu..
kedai tu tayang tv3..
citer cina..
kire citer tu baru start la mase tu..
memula citer dia aku nengok cam bese2 je..
TAPI!
Jalan citer dia menarik..
wat aku asik nak tgk je..
nak sinopsis ke?
ha.. malas aku nak taip...
hehe...
punye la syok tgk citer..
kang duduk saje kang ape lak kate org kedai ni..
maka ordr la kerang bakar lak..
haha...
air pon order gak..
:P
hambek...
duk kedai tu dr kul 9.50..
sampai kul 12...
citer nye pasal!
ha.. ni la org yg btanggung jwb wat aku x reti2 nak balik...
keh keh!
korg tgk x?

kalu x tgk lg gi la tgk...

haha..x pasal2 aku tgk 'wayang' malam ni~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...