Pages

Feb 3, 2009

Taburkan bunga di atas pusara..


Hallu..

mase 1 february aritu kan bday arwah atok aku..

jadi tahun ni spesel sket sbb wpon bday tp umo atok x btmbh.. hmm...


jadi mak, abah, nana, angah din, nenek & aul pon g la ziarah kubur atok aku..

aku x g.. sbb aku demam..

aku demam tu pon sbb nenek kate aku suke bace name2 ngn tarikh2 'jiran2' atok tu meninggal..

huhu.. org tua2 ckp kene 'tegur'..


jadi aku x g tu, aku pon nak gak sumbangkan sesuatu..

jadi aku pon memotong la mak nye bunge2 yg byk kat tmn tu..hehe..

untuk di tabur di atas pusara atok beserta air Yassin dan juga bacaan Yassin serta Al-Fatihah..


mak ckp, meriah kubur atok aritu..

bunge bwarna-warni..


dan mak cakap jugak..

dah byk 'jiran' baru atok btambah..


itu lah dunia..

sifatnya sementara..

dalam mase seminggu je ramai yang meninggal..

tu baru kat kubur Batu 10 ni, kat dunia?

Wallahualam..


sebenarnya,lagi lame kite hidop, lagi dekat kita dgn maut kita..

dan dia pasti dtg nanti..


bersedia atau tidak, bolos saja Lahat itu...!!!


(^^,)

peace with Allah bless..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...