Pages

Feb 11, 2009

Miss World budak-budak..

aku dapat email sebenarnye..
aku x igt sape sender dia..ngeeeee.....sowwie...
email tu bertajuk Miss World Junior..
nk citer lebih2 pon,aku pon x tau gak citer sebenar..
adakah mereka2 ini btol kanak2 yg dimekap kan?
sbb aku rs teknologi mekap mase kini mmpu je nk cun kan kanak2 ni jd cmni..
ke super impose?
ke gmbr miss world yg ade tu, ms dorg kecik2 dan telah diejas?
ntahla..
aku x wat research lak..
huhu~
tp sje nak share ngn korg gmbr2 ni...
amacam cun x??
yg ni dah mcm Rihanna je..

ni lak macam Shakeera..haha..


kenape yg ni aku npk mcm Nicole Kidman a? mate aku ni kero kot..



yg ni pon cun jugak...



budak ni lak nmpk sgt Eropah..



gmbr ni lak nmpk real.. x mcm super impose sgt...



ha ni mesti wakil dr Asian..




kemaen lg adik ni yer...akak pon x mekap cmtu dik...




pose kepala senget lagik...



ha ni lak Rani mukerji..keh keh~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...