Pages

Feb 20, 2009

Dancing Matt

aritu kan... aku belek2 la blog cik eyena tu..
huhu...
dia telah mempromosikan 1 brg best!!!!
di saat bdn yg makin lame makin byk keparasitan si lemaks..
aku pon tergedik rase nak mencube nye...
dah nak cube xkn nak pinjam kat eyena lak..
jadi...
aku mgajak encik ahmad zaimi untuk menemani ku ke Pusanika selepas kelas Prof Latif semalam...
jeng3x!
DANCING MAT!
aku membeli mende nih dgn mghabiskan duit aku sbyk rm55..
huhu..
easy to install...
sekali main, bsh lencun baju!
jadi bak kate cik eyena.. bleh bersenam dlm bilik je dah skg..
xyah kuar...
bila dah salu lompat2 ni ringan sikit rase bdn (err..berat bdn x timbang lg, ni mksud aku rase bdn)
lgpon x la boring mase bersenam tu..
syiok je..
haha!
ha ni la kotak nye...
ni pulak dancing mat nye... jgnrisau, bende ni ringan jer.. lembut untuk tapak kaki.. makin lame main, dia makin peka.. main dia xyah pijak kuat2 pon...lembut2 je..

haha!
pas install, main la!


byk lagu ade... x terlarat punye nak abehkan..
hehe...
credit to cik eyena kita!!
arigato ne...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...