Pages

Feb 26, 2009

Ikan bulu itu jahat??


alamak...pagi td mak mcj ckp ikan bulu pelepah tu dah mati sekor..

sedih weh.... aku beli rm8.50 tu 1! adoyai! boleh mkn nasik 2 hari...

em dah mati nak buat cmane... redha je la... :(


baru je smlm aku tgk dua2 ikan bulu tu men kejar2...

dah mati sekor... mak ckp dia mati agak tragis..sirip dia hilang 1 mcm kene gigit..

hoh??

dasat tu!


pastu bru kejap td mak tepon lg.. mak kate ikan emas mak pulak dah berlobang kat kepala...ekor dah rompong...

?????

keliwon mane lak yg mgerjakan ikan2 kat dlm akuarium tu????



pastu mak kate dia g cekla bgkai ikan bulu pepepah yg mati pg td, mak kerobek la mulut dia...

jeng3x!

rupenye gigi dia tajam! rahang dia besar!


alamak...aku terbeli ikan hanibal ni...

rasenye dia la yg makan kawan dia..

dan dia jugakla yg gigit ikan emas mak yg skg dah nazak...


hmm...


aku rase sah2 la dia yg mkn...sbb sebelum aku beli dia, akuarium tu aman damai je..

adoi rase bersalah lak... :(


dan yg pnting rase rugi!

aku rase kalu bela dia saje xpe, ni sbb ade ikan mas sekali...

skg dia telah di isolate.. xau nak watpe ngan dia..

nak buang, mak kate dh beli mahal2...

nak bagi org boleh je, tp nak bg sape ek?


korg nak?

tp make sure xde ikan lain la..


ikan ni cantik, siyes aku cakap cntik...

unik...sbb dia x nmpak macam ikan..macam bulu pelepah..

hmm....

aku dalam dilema skg...paut ke aku wat lupe je hrge dia rm8.50 dan buang?

ataupun bg org secare free? better dr buang kan?

atau...biar jedia duduk dlm gelas tu...dan menambah jumlah akuarium kat umah aku jd 4???


uwaaaaaaa!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...