Pages

Feb 19, 2009

19 february..

19/2/2009....
9-10.30 am: kelas Prof Latiff...
10.30 - 11 am: berjalan dari masjid g pusanika.. (gila x lame?)
11 ++ am: beli bende best...haha! (nanti aku citer yer....)
11.45 am - 12.30 pm: makan tgahari.. dah la x abeh mkn lagi dah de org tunggu meja.. berkerumen ramai2 depan aku...macam najis!
12.45 - 1.45 pm: duk bilik...wat ape yg patut...
2 pm: kelas Dr. Shukor..alamak ai... mathematical models... oh how i hate numbers :(
4.30 pm: gi Warta..makan rojak ayam...dahla lame tol mamak2 tu nk ngantor air kitorg.. bila dah antar menceceh2 lak... yg paling dasat, ayam aku TERBANG dari pinggan...terbahak2 aku glak..kah kah!
5 pm: men boling 1 game..arini dapat 102 pin jatuh..haha!
5.30 pm: g kedai akuarium.. zaimi ade bkenan kat 1 ikan ni.. we are planning to buy it soon!
6.15 pm: gerak g kete.. amek gmbr berpemandangan jap..hehe.. ade lak mamat motor yg gelakkan... ala aku tau dia jeles sbb dia xde kamera mahal.. xpon jeles sbb xde sape sudi tgkap gmbr ngn mamat HODOH macam dia...
-ha ni la gambarnye..hehe-
6.30 - 8 pm: duk bilik wat ape yg patut sekali lagi...

8.30 pm: dah ade dlm library... carik buku tuk esaimen Dr. Badrul...

9.30 pm: jumpe 8 buku bersesuaian...kami bedal pinjam kelapan2... dahla mase nak pinjam tu baru pasan kad matrik tertinggal lak kat komputer kat tgkat 5... jenuh lak aku nak naik balik... nasib bek jumpe kalu x jenuh aku nak g repot polis lagi....huh!

10.00 pm: minum kopi yg beli dari mesin..haha!

10.30 pm: gi mkn laksa lak kat kedai Pulau Mutiara.. x abeh.. sbb x sedap...

11 pm: balik...

11.30 pm: wat post ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...