Pages

Feb 4, 2009

Budak-budak BioD 2005/08

aku terjumpe gambor ni ketika aku duk menyelongkar laptop aku ni ha..
haahaa..
teringat lak zaman undergrad dulu..
sikit2 sekayu..buhsang aku.. huh!
tp bes la kos kite dulu kan?
yeke?
sejak bila lak aku berperasaan sebegitu?
haha..
pape pon aku harap dak2 bioD yg baik2 sume leh success la dlm idop..
yg hina2 tu, yg sengal2 tu, bleh blah!
ade je yg aku benci..haha..
ala macam la xde yg benci aku..
kui kui kui..
yg mane suke blagak tu..
jage2 la mulut anda..
yg mane suke ckp besar tu..
bo la tu..
yg mane suke berfiksyen dan berfantasi di alam sendiri tu..
dah la org ramai dah tau awak tu suke menipu..
yg mane suke kate pompuan suke kat dier tu..
cerminlah diri anda yg hodoh tu dulu..
yuckz!
yg mane suke mencuri duit kawan tu..
sudahla..nak kene potong tgn ke??
yg mane gipang tu..
menggipang kalu kene tpt aku sokong..
x kene tpt aku cemuh..haha..
yg mane yg normal tu..
keep it up la..
jgn jadi mutant cam yg di atas..
hehe..
tazkirah untuk diri aku sendiri jugak..
renung2 kan dan selamat beramal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...