Pages

Feb 25, 2009

Zizan RajaLawak

aku bgn pagi ni tringat yg kelas dah batal..
jadi aku pon cam xtau je nak watpe..
aku pon hapdet la blog..tp nak hapdet sal ape?
x kuar dr bilik pon lg..
boring neh...selak2 la folder gmbr dlm laptop...
[bygkan cmane aku selak bnde virtual]
tgk gmbr2 lame.. pastu update blog Elin jap..
dah reply2 comment2 dr org2 putih tu sume, aku belek lagi album gmbr..
dah samapi folder last sekali..aku rase aku nk tayang ar gmbr ni...hahah!!
gmbr ni mase konvo aritu..mase ni baru sampai kat otel..
kali ni abah nak duk otel budget je.. kat teratai tenang...
tpt ni dekat2 dgn bulatan batu bersurat tu...
sesampai je kat otel tu..kitorg ternampak la encik ZIZAN tgh duk makan kat kedai mkn kat bawah tu dgn bapak n adik dia..
aku suh abah g tgur..haha!!
pas tgur borak2 la sikit2 ngn dia..
wah wah sporting mamat ni!
bagus...jage reputasi..hehe
dapat la aku bersalam sedas ngn dia...haha tgn lmbut u!
pastu bgmbor la.. dpt la 3 keping..kikiki...
ha beg yg dia pgg kat atas tu beg baju aku!
*wink wink!
memandang aku pon minat la gak ka dia, aku pon mintak la no fon dia..
weh dia bg weh!
tp syg nye... no tu telah hilang bersame enset sony ericcson ku yg telah dicurik aritu...
uwaaaaaaaaaaa!!!
aku plak x bg no aku kat dia..
huhu..cedihnye...
tp yg penting, Nana ngan Alang jeles tgk gmbr aku ni..ade gak gmbr bdua ngn dia..
tp gempal sgt aku kelihatan sbb duk sebelah dia yg slim ni...hahahaha!!
hmm....agak2 org yg curik enset aku tu dah kene untut ke blom ek?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...