Pages

Feb 17, 2009

Bodoh la..bakar lagik...

bongok tol la pkerja sapu sampah ni..
suke sgt bakar sampah...
benci aku!
dahla depan bilik aku..
tgk la asap...
aku ni dahla ad athma...
adoyai...



geram tol aku...
tghaku duk geram2 tu aku tgk la kat mamat bodo ni...
dia la yg bakar...

dia gi naik kat blok TNB tu lak...
memula aku pikir..
mesti dia nak bakar kat situ lak..
sbb aku dah npk longgokkan daun kering...

TAPI!!

sangkaan aku meleset!
rupenye kat depan blok TNB tu dia x bkr...
haramjadah tol mamat ni...

sgt mnguji iman aku!

tgk!!
bukan main lagi dia sapu dan kutip...
bleh lak masukkan dalam ber plastik....

NAJIS AYAM!!!!!!!!!

kurang ajar!!




arhhhhhh!!!


benci!!!!


ape hal dia bezakan tempat cmtu??
nak kte tpt yg dia bakar tu kwsn KIAM, tak!
kawasan tu kat padang permainan un tuk blok2 TNB tu..
xkan la dak2 UKM yg men and buang sampah kat pdg pmainan tu..
obviously, ade pagar la setan!!
bongok sgt ke xtau nak beza tpt??
yg aku pelik, leh plak kutip yg kat atas tu...
bodoh! bodoh!
ya...kesabaran aku dah digugat....
ini tidak adil!!!
@#$%^&*
dan aku pon menghubungi 1 nombor dgn tekadnye....
03-73777899...


"MPKj....ye cik boleh kami bantu?"
"em, sambungkan saya ke bhagian aduan ya.."

dan aku pon mgadu...
tindakan akan di ambil ke atas pkerja tu....
ah... ntah ye ye je...
ke ckp je lebih...



panggil Karam Singh Walia baru tau...huh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...