Pages

Feb 15, 2009

Atok :(



Pagi ni aku terjage dalam keadaan menanges...
aku mimpi aku jumpe atok.. dan dalam mimpi tu aku gi kat atok, aku peluk dia..
aku cakap aku sayang dia.. dan dia pun cakap dia sayangkan aku.. mimpi tu rase real sgt.. aku dpt rase macam betul2 aku peluk dia..
badan dia panas.. dan aku boleh hidu bau dia..
aku rase dia peluk aku erat sgt..
tp tu semua mimpi :((
aku tak mungkin dapat peluk atok mcm tu dah...
aku sgt rindukan dia............................
dah 54 hari atok meninggal...Al-Fatihah...
dan kami masih terase dgn pemergian insan bernama Joned bin Agam ini... we miss u with all of our heart..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...