Pages

Feb 7, 2009

Anak Kucing mati digeles.

mula2 aku ingat aku xnak citer sal kisah sedih ni..
hmm..
pg khamis aritu ms aku nak lintas jalan depan KIAM, ada sekor kucing, umor dalam 5-6 bulan kot, duk main2 kat kaki aku.. aku suh dia g tepi sbb bhy.. pastu dier g mane ntah..
pastu aku dgr zaimi pggil, aku toleh la kat zaimi.. cakap2 sikit sementara nak lintas..
pastu, aku terpandang kat jalan raya tu..

ANAK KUCING TADI DAH KENE LANGGAR!
BIJIK MATA TERKELUAR, RAHANG PECAH!

kuang ajar!
kete mane la yg tak perikemanusiaan sampai sanggup langgar dia..
patutnya dah nampak kucing tu slow la..
@#$%^&!

mcm x caya.. baru je dia menggesel kat kaki aku..
yg kucing tu pon nape la g lintas..

hm...
aku plak tak sampai hati tgk kucing tu..
kepala dier je pch.. badan belum..
jadi aku pon alih la letak tepi longkang sbelum dier dilenyek2 sampai tburai2..
disamping ngeri, kotor nnti..

pas aku balik kelas, aku npk ade anak2 arab g sepak kucing tu masuk longkang..
kuang ajo punye anak arab!
dah la aku mmg x suke dak2 genit tu!
sbb suke langgar aku!
ces!!

pastu pg td, aku tgk la dlm longkang.. nak tgk pe dah jadi kat kucing tu..
emm..
dia dah blumut2 dah..
mcm kat gmbr bwh ni..
masih terapung...
tp...
at least dier x kene lenyek...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...