Pages

Jan 10, 2009

Yang cantik itu budi, yang indah itu bahasa

hmm.. semalam gak aku kene g klinik..
mak ai.. tak terkate betape bpusing2 kepala aku..
dahla sampai2 je kat klinik tu org sgt ramai..
dekat 2jam gak la menunggu turn..
kepala makin lame makin sakit plak tu..
mase tu mula la rase nak marah..
sian zaimi.. sabor je la dier dgn aku ni.. sgt penyabar orgnye..
masuk2 kat bilik Dr Fuad tu lak, dia membebel..
celoteh mcm2.. kepala dah la pening..
siot je..
aku g klinik dier pon sbb dekat ngan umah..
kalu x, sorry sket..
baik aku g klinik jaswant..
mcm bese..
sah2 dah dier Dr yg best..
sabo je la..
arini pun aku x g memane..
pas breakfast, tdo sampai kul 6..
bgn makan, pastu mkn ubat..
lepak2 jap kat bwh.. borak2 ngan mak sket.
skg dah naek.. td cek frenster jap wat survey..
jap lagi la kot tdo..
erm.. ape leh wat..
dah nak demam..
aktiviti pon terhad la..
g temankan nenek pon x dapat..
nasib baik aul x jadi ikut angah balik kampung..
kebetulan lak mertua kak pit plak sakit..
angah kenela g tgk..
sbb aritu mase atok meninggal pon diotang ade dtg tgk..
org berbudi.. kita pon berbahasa la kan~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...