Pages

Jan 9, 2009

Who is the girl next door? oh neighbor..

Bengkak btol la hati aku.. dr semalam budak yg duk serumah dgnaku ni tak tunjuk2 muka lagi..
dia asik duk tperap kat bilik dia je..
Siapakah dia??
adakah dia secantik angelina jolie yg takut sgt nk pkenal kan diri? pelik gak aku.. ke dia mmg xnak kawan dengan sesape pon.. aku je yg agak thegeh2 disini..hoho
pape je la..aku pon x lapar nak bekawan dengan dier.. tp dah duk serumah tu kenela berbudi bahasa sikit..ye dak? aku tau dier bukan antu.. aku dah cek kat pejabat asrama.. dier dak Uitm..
mungkin dia mmg xsuka kat dak2 UKM kot??! who knows...
neway.. aku harap 1 ari nanti aku kenal la dier sape.. giler hape duk serumah x btgur sape!! kalu jadi pape nk mintak tolong kat sape.. ye dak?
hoho.. dahla aku ngah buhsan skg.. x sabar nak tggu kul 6.. nak balik semenyih..
hmmm....tetibe sgt rindukan atok..
atok..nie tau atok xkan balik lg.. :(
alfatihah...............................................
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...