Pages

Jan 15, 2009

Rumah dulu dan sekarang

Rumah yang aku duduk sekarang ni, 
boleh dikatakan baru la jugak..

DUlu aku duduk kat Balakong..
Taman Taming Jaya, sebelah Taman Impian Ehsan..
Kiranya taman bersebelahan je dengan angah & Nenek & atok.. 
Tapi disebabkan jalan terlalu sesak, kekadang tu rasa macam nak bunuh diri lak..
tu yang abah pindah.. aku ikut aje..
haha..

Tu yang pindah..
Lagipun, banyak sangat pendatang kat situ..
Tak kira la jejaka ke, gadis ke, lelaki ke, perempuan ke..
Kalau kat umah sewa dorang tu, penuh la baju dan segala hape lagi dorang gantung..
Nasib la tak gantung diri dia je..haha..

Tapi, tiap kali aku mimpi bersituasi kan rumah, mesti aku akan mimpi rumah kat Balakong tu..
Rumah baru ni tak pernah lagi masuk mimpi..

Mungkin lama sangat aku duduk kat Balakong tu dulu..
sekarang lalu depan umah lama tu, nampak la umah tu dah lain..
eh rindu pula..
huhu..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...