Pages

Jan 14, 2009

Perlu ke sampai repot polis?

adoi.. sedihnye rase..
aritu kad matrik aku ilang.. aku rase aku terbuang sekali ngn sampah..
aku baling dr tingkap kete, agaknye kad tu ade dlm plastik twiggies tu..
huhu..jgn contohi aku yg suke buang sampah merate2 ni..
aku dh kene padah dh.. agak serik gak la..
ye la.. kad matrik kan penting. .nk masuk library la itu la ini la..
dah ilang tu, aku pon g la kat unit keselamatan UKM ni nk repot..
senang citer nak g wat baru la..
sesampai je aku kat situ, aku pon bertanye la kat sorg mak guard neh..
tau mak guard tu kate ape?
"awak kene repot polis dulu, pastu dtg kat sini wat repot kat sini lak, baru leh wat kad matrik baru.."
hah?? tkezut aku.. zaimi dah wat muke pelik.. kot2 la makcik tu salah phm, zaimi ulang la balik, bukan ilang i/c ke, lesen ke.. tp kad matrik je..
makcik tu tetap ckp, mmg prosedur.. kene repot polis dulu..
hadoi..
btoi ke??
aritu adik aku ilang i/c pon polis kate xyah repot kad dier, ini plak kad pelajar je pown??
gilak.. kang kene gelak ngn polis kang x pepasal lak aku malu..
huhu..
igt nak g terus balai polis td, tp x jadi ar..
esok nak g sekali lg, nak cnfirm btol2..
sbb kat UMT dulu pon aku pnah je ilang kad matrik.. xyah pon repot polis..
musykil haku..
hmmm...
padan muke aku..
buang lagi sampah merate2..
ngeee~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...